Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: lietuvių
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Judruma, UAB

Kaina: 189€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-05-16

Vilniuje

T. Ševčenkos g.16, Corner Hotel

Lektoriai

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas.

IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai.

Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.


Mokymų trukmė: 8 akad. val.
Mokymų laikas: 9.30-16.30

• Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui;
• Priemonės, reikalingos mokymams;
• 1 profesionalus lektorius;
• Grįžtamasis ryšys dalyviams;
• Pažymėjimai;

„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.

Mokymų programa skirta: aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais. Pardavimas nėra vien tik paprastas procesas, tai menas, kurio reikia mokytis ir nuolat tobulėti.

Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Stiprinti pasitikėjimą savimi.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.

Nagrinėjamos temos:
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.
Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas.
Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas.
Efektyvus prieštaravimų valdymas.
Pardavimo užbaigimo metodai. Nuolaidos pateikimo būdai.
Sėkmingo rezultato algoritmas. Klientų išsaugojimas.

Lektorius: Tomas Černiauskas. Daugiau nei 12 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turintis lektorius. Pardavimų treneris, viešojo kalbėjimo specialistas, taikomosios psichologijos NLP ir Enneagrama sertifikuotas praktikas bei tiesioginių pardavimų ekspertas. Didelė praktinė patirtis B2B ir B2C pardavimuose. Pagrindinės mokymų temos: „Sėkmingos derybos ir argumentavimo menas”, „Kaip pelnyti kliento pasitikėjimą?“, “Pardavimai tai ne menas, pardavimai tai mokslas“ , „Nėra pardavimų – nėra verslo“ ir kt.

Mokymų programa:

9.30 – 11.00 Programos įvadas.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Savianalizė.
Praktinės užduotys.

11.00 – 11.10 Kavos pertraukėlė

11.10 – 12.40
Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.
Praktinės užduotys.
12.40 – 13.20 Pietūs
13.20 – 14.50
Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas.
Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas.
Efektyvus prieštaravimų valdymas.
Praktinės užduotys.

14.50 – 15.00 Kavos pertraukėlė

15.00 – 16.30
Pardavimo užbaigimo metodai.
Nuolaidos pateikimo būdai.
Sėkmingo rezultato algoritmas.
Klientų išsaugojimas.
Mokymų aptarimas ir apibendrinimas. Pažymėjimų įteikimas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos