B2B proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » B2B proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 2 d
Organizatorius: Grizlio Metodas

Kaina: 450€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-09-29

Vilniuje

rugsėjo 29-30, Comfort Hotel Vilnius

Sėkmingas pardavimas nėra atsitiktinumas – tai logiškas algoritmas, kurį galima perprasti ir pritaikyti įvairioms sritims. Mokymuose kalbėsime apie elgseną kuriančia pardavimus, laužysime mitus ir analizuosime visą pardavimo procesą: nuo pasiruošimo iki sėkmingo sandorio. Daug dėmesio skirsime užduotims, kurios padeda suformuoti pardavėjo įgūdžius ir veiksmų logiką.

Mokymai skirti:
>pardavėjams ir vadovams, aktyviai parduodantiems B2B ir B2C
>specialistams, kuriems pardavimai - reikalinga darbo dalis
>naujokams, norintiems svarbiausių pardavimo įgūdžių

Mokymų nauda:
Jūs gaunate nugludintą įgūdžių rinkinį, su kuriuo galėsite sėkmingai pardavinėti
Nesvarbu, ką parduodate dabar, ar pardavinėsite ateityje - būsite pasiruošę
Sudie chaosui ir perdegimui. Išmoksite racionaliai išnaudoti laiką ir jėgas. Daugiau energijos, pasitikėjimo ir stabilumo
Daugiau, pelningiau, greičiau. Jūs ne tik reguliariai ir stabiliai kartosite, bet ir užauginsite savo pardavimus

Ugdomi gebėjimai:
gebėjimas savarankiškai pasiruošti pardavimams, kiekvienam etapui
gebėjimas analizuoti savo veiksmus, lankstumas kintančioms aplinkybėms
gebėjimas susikalbėti su skirtingais klientais, kurti ilgalaikius santykius
gebėjimas išklausti ir išgirsti faktus, reikalingus sėkmingam pardavimui
gebėjimas pateikti produkto vertes klientui svarbiais argumentais
gebėjimas kiekvieną kontaktą užbaigti pamatuojamu rezultatu
gebėjimas ekologiškai užnorinti klientą imtis veiksmų
gebėjimas keisti kliento nuostatas ir įtaigiai apginti savo poziciją

Grupė: iki 15 žmonių
450 € (+ pvm), 2 dienos: mokymai, kava, pietūs, parkingas

Mokymų programa:

1
parduodanti elgsena
Kas nulemia pardavėjo rezultatus? 3 pardavėjo elementai. PRO-aktyvaus pardavimo ciklas.
2
pasiruošimas
Kaip ir kam ruoštis? Ką parduodam? Kas klientas (TA)? Tikslai, planas, KPI: kaip racionaliai dirbti?
3
kontaktas
Kaip kurti kontaktą? Klientų tipologija: kas veikia, o kas ne? Socialinis kapitalas: kas tai ir kodėl?
4
situacija ir poreikiai
Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai? Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
5
įtaigus pasiūlymas
Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
6
sandorio užbaigimas
Sandorio gairės ir 3 scenarijai. 7 P: kaip nenusibosti ir negaišti laiko (atidėtas sandoris)?
7
prieštaravimų valdymas
Ką svarbu suprasti? 3 prieštaravimų lygiai, kaip su kiekvienu dirbti?

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos