Google Analytics 4 mokymai

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Marketingo kursai » Google Analytics 4 mokymai

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 7 val.
Organizatorius: Firsty.lt (Mokom, UAB)

Kaina: 85€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-09-16

Internetu

ZOOM platforma

Google Analytics yra viena iš populiariausių priemonių, naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Šis įrankis yra nemokamas ir jame pateikiama informacija prieinama visiems puslapių turėtojams, tačiau norint analitinius duomenis paversti reikšmingomis įžvalgomis, reikia suprasti kokius skaičius ir kur sekti.

Mokymų metu jūs susipažinsite su nauju Google Analytics 4 įrankiu, išmoksite sekti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, automatizuoti analizės procesus ir aiškiai, vizualiai pristatyti duomenis. Lektorius papasakos apie visas naujoves, kas keitėsi ir ką reikia žinoti.

NAUDA

Google Analytics 4 mokymų metu išmoksite įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics 4 platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Taip pat sužinosite kaip dirbti ir valdyti Tag Manager bei Looker Studio įrankius bei turėsite galimybę įgytas žinias naudoti praktiškai ir tiesiogiai pritaikyti savo verslui.

Mokymų programa:

PROGRAMA

1 diena:

• Migracijos procesas į Google Analytics 4 (+ Setup Assistant funkcionalumas bei Google geriausių praktikų checklist).

• Google Analytics 4 valdymas, struktūra ir funkcijos. Svarbiausi nustatymai administratoriaus panelėje.

• Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia jūsų verslui.

• Pagrindinės ataskaitų kategorijos: Acquisition, Engagement, Monetization. Metrikos ir dimensijos. Ataskaitų kūrimas pagal poreikį naudojant Explore funkcionalumą.

• Pagrindiniai skirtumai tarp senosios (Universal Analytics) bei naujosios (Google Analytics 4) versijų.

• Auditorijų kūrimas bei jų galimybės su Google Analytics 4. Rekomenduojamos auditorijos.

• Kitų Google įrankių (Google Ads, Merchant Center, Search Console) integracija į Google Analytics 4 platformą.

2 diena:

• Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis.

• Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager.

• Svetainės įvykių (angl. events) apžvalga Google Analytics 4: Automatically collected, Recommended, Custom events bei Enhanced measurement).

• Svetainės konversijų nustatymas. Svetainės makro bei mikro tikslai.

• Įvadas į Google Looker Studio (buvęs Data Studio) ataskaitų kūrimo įrankį.

• Susipažinimas su Google Analytics egzaminu, pavyzdinių klausimų apžvalga.

Skaidrės bei viršuje minimi įrankiai bus atvaizduojami anglų kalba, mokymų kalba – lietuvių.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos