Blender kursai


Tipas: Kursai
Lygis: pradedantiesiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 20 ak. val.
Organizatorius: Klavisas.lt

Kaina: 125€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

Kursai vyksta nuolat

Lektoriai

Patyręs 3D modeliuotojas bei grafikos dizaineris, turintis daugiau nei penkerių metų darbo patirtį šioje srityje. Jis bendradarbiavo su tokiomis pirmaujančiomis kompanijomis kaip Lumion, CGTrader, Vilmers, Droffo, Dusty Multiverse, Viverse.

Kompetencija apima modeliavimą, tekstūravimą, UV išskleidimą ir post-produkciją, naudojant tokius įrankius kaip Blender, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag ir Illustrator. Jau kur laiką užsiima 3D modeliavimo mokymu dalindamasis savo žiniomis ir įgūdžiais su pradedančiaisiais bei patyrusiais.


Blender 3D modeliavimo kursai ONLINE.

Išmokus naudoti Blender programą – jūsų laukia plačios žinių panaudojimo galimybės. 3D modeliavimu kuriami vizualiai efektai, animaciniai filmai, modeliai naudojami video žaidimuose, interaktyviose aplikacijose, virtualiai realybei, 3D modelių spausdinimui ir kitoms įvairioms vizualizacijoms.

1. Lietuviški.
2. Prieinama kaina.
3. Išmoksite modeliuoti nuo nulio.
4. Gausite pažymėjimą, apie išklausytus kursus.
5. Online. Peržiūrėti paskaitas galėsite, kada patogu JUMS.

Šie 3d modeliavimo su Blender kursai padės išmokti darbo su Blender programa, net jei nesate darę to anksčiau. Išmoksite susirasti patinkantį modelį, jį redaguoti ar kurti nuo nulio, o galiausiai apipavidalinti ir pateikti jau gražų ir išdailintą rezultatą.

Mokymų programa:

Pirma pamoka
#Blender programos parsisiuntimas
#Pagrindinės kameros navigacijos funkcijos
#Paprastos manipuliacijos su objektais
#Kiekvieno lango paskirtis ir funkcijos

Antra pamoka
#Dar neaptartų programos sekcijų nagrinėjimas
#Objektų savybių langas
#Pasikartojančios geometrijos pašalinimas
#Medžiagos objektams pritaikymas

Trečia pamoka
#Praktinė modeliavimo dalis: pradėsime kursime 3D modelį
#Nuotraukų parinkimas modeliavimo pavyzdžiams (į ką atsižvelgti, kaip ieškoti)
#Nuotraukų įkėlimas į Blender ir modeliavimas remiantis jomis
#Geometrijos manipuliavimas ir formavimas iš paprasto plokštumos
#Nereikalingų kampų šalinimas, figūros pritaikymas individualiems poreikiams

Ketvirta pamoka
#Tęsiame 3D modelio kūrimą
#Programos personalizavimas patogesniam naudojimuisi
#Įrankiai "Edge loops” bei “Mirror modifier”
#“S” ir “Alt + S” skirtumai
#Ašrūs vs. suapvalinti geometrijos kraštai naudojant “Bevel modifier”
#“Modifiers” sąvoka ir kas įvyksta su geometrija kai modelis yra eksportuojamas iš Blender į žaidimą

Penkta pamoka
#Tęsiame 3D modelio kūrimą
#Objektų grupavimas, vardų suteikimas
#Modeliavimo sluoksniais technika
#Taisyklingos skylės geometrijoje "išpjovimas"

Šešta pamoka
#Tęsiame 3D modelio kūrimą
#Keturi optimizavimo žingsniai
#Sudėtingų skylių geometrijoje "išpjovimas"
#Geometrijos paruošimas “UV unwrapping” procesui

Septinta pamoka
#Tęsiame 3D modelio kūrimą
#“UV unwrapping” procesas
#“Emission” bei jo įdėjimas į medžiagą
#Piešimas ant jau egzistuojančios nuotraukos Blenderyje

Aštunta pamoka
#Tęsiame 3D modelio kūrimą
#“UV unwrapping” proceso užbaigimas
#“Texture atlas” - kam reikalingas, kada naudojamas
#Nemokamo Blender papildinio įdiegimas ir jo panaudojimas medžiagų kūrimui
#“Texture map” bei ”map” paskirtys ir veikimas

Devinta pamoka
#Sukurto 3D modelio pristatymas, apipavidalinimas
#Renderinimo nustatymai bei jų paruošimas
#Nuotraukos “denoising” paruošimas
#Kameros, kompizicijos, apšvietimo bei fono nustatymas
#Objekto paruošimas ir galutinio jūsų sukurto modelio užbaigimas

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos