Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Bendravimo su žiniasklaida etiketas: asmeninio ir įstaigos/įmonės įvaizdžio formavimas

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Viešo kalbėjimo kursai » Bendravimo su žiniasklaida etiketas: asmeninio ir įstaigos/įmonės įvaizdžio formavimas

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Supremus (Ekodiena, VšĮ)

Kaina: 115€

Pagrindinės temos:

  • Įmonės/įstaigos įvaizdis. Ryšių su žiniasklaida organizavimas. Ko ieško žurnalistai?
  • Darbo su žiniasklaida specifika, bendravimo ir pozityvaus komunikavimo ypatumai
  • Kaip parengti gerą kalbą? Spaudos konferencija: viešas pasirodymas be baimės. Praktinė užduotis
  • Atsakymai į nemalonius klausimus, reakcija į provokacijas
  • Interviu technika. Interviu spaudai. Televizijos, radijo interviu
  • Neverbalinis elgesys ir tarpasmeninė komunikacija interviu metu. Praktinė užduotis
  • Žurnalistiniai triukai ir kaip juos įveikti. Kaip pasinaudoti žurnalistiniais triukais pardavimuose ir derybose
  • Pranešimas spaudai. Kaip sudominti žiniasklaidą? Praktinė užduotis


Seminaro tikslas: supažindinti klausytojus su įvaizdžio formavimo ir bendravimo su visuomenės informavimo priemonėmis bei principais. Dalyviai išmoks:

  • tinkamai bendrauti su žurnalistais;
  • ruošti pranešimus spaudai;
  • atpažinti ir neutralizuoti žurnalistinius triukus;
  • kontroliuoti neverbalinį elgesį (televizija ir spaudos konferencijos);
  • pozityviai elgtis kaltinimo ir kritikos situacijose
  • tobulinti savo ir įmonės įvaizdį visuomenėje.


Metodai: Mokymuose naudojami įvairūs šiuolaikiniai situaciniai modeliai, grupinės ir individualios užduotys, diskusijos, įgūdžių formavimo pratimai, sėkmingų pavyzdžių analizė.

Seminaro lektorė – doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė. 18 metų darbo su suaugusiais patirtį turinti lektorė, socialinių mokslų docentė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto dekanė. Nuolat veda viešus seminarus ir teikia konsultacijas protokolo, verslo etiketo, įvaizdžio formavimo ir dalykinės komunikacijos temomis. Skaito paskaitas ir semiasi patirties užsienyje, yra knygų apie etiketą ir vartojimo kultūrą autorė.  Daug dėmesio seminaruose lektorė skiria psichologiniams aspektams, situacijų analizei, praktiniams pavyzdžiams.

Mokymų programa:

Pagrindinės temos:

  • Įmonės/įstaigos įvaizdis. Ryšių su žiniasklaida organizavimas. Ko ieško žurnalistai?
  • Darbo su žiniasklaida specifika, bendravimo ir pozityvaus komunikavimo ypatumai
  • Kaip parengti gerą kalbą? Spaudos konferencija: viešas pasirodymas be baimės. Praktinė užduotis
  • Atsakymai į nemalonius klausimus, reakcija į provokacijas
  • Interviu technika. Interviu spaudai. Televizijos, radijo interviu
  • Neverbalinis elgesys ir tarpasmeninė komunikacija interviu metu. Praktinė užduotis
  • Žurnalistiniai triukai ir kaip juos įveikti. Kaip pasinaudoti žurnalistiniais triukais pardavimuose ir derybose
  • Pranešimas spaudai. Kaip sudominti žiniasklaidą? Praktinė užduotis
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos