B2B pardavimų profesionalas

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » B2B pardavimų profesionalas

Tipas: Kursai
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 2 d
Organizatorius: Mindaugas Jasiūnas

Kaina: 389€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-10-17

Vilniuje

2024-11-28

Kaune

Kiekvienam, kuris siekia suprasti pardavimus ir tapti sėkmingu pardavėju. Pardavėjams, klientų vadybininkams, pardavimo vadybininkams, kurie siekia tobulinti individulius pardavimų įgūdžius, žinias ir tapti pardavimų profesionalais.
Mokymų nauda
Pardavėjai supras ir naudos pardavimo proceso žingsnius; efektyvins pardavimo veiksmus ir pasieks aukštesnius pardavimo rezultatus.
Atras priežastis ir veiksmus kaip padidinti susitarimų su klientais sėkmės kooficientą.
Pardavėjai išsigrynins parduodamų produktų ir paslaugų vertes ir priežastis: kodėl ir ką perka klientai.
Išmoks įveikti prieštaravimus, argumentuoti ir parodyti pasiūlymo vertę kalbant vertės ir naudos kalba.
Suvoks pardavėjo sėkmės sąlygas – pardavimo nuostatas, gebės jas keisti, pasiekdami pardavimo tikslus.
Gebės kurti asmeninį santykį bei pasitikėjimą su klientu eidami į partnerystę.

Mokymų programa:

PARDAVIMŲ INTRO
Pardavimas ir jo apibrežimas
Du požiūriai į pardavimus
Poveikio klientui priemonės
Kainos / vertės suvokimas

PARDAVĖJO SĖKMĖS RECEPTAS
Pardavimo psichologija; psichologinio pasiruošimo svarba parduodant. Nuo ko priklauso pardavėjo sėkmė / nesėkmė.
Sėkmingo pardavėjo sąlygos; kaip teigiamos nuostatos į produktus, kompaniją, klientus ir save įtakoja pardavimo rezultatus.
Praktinė nuostatų užduotis.

PARDAVIMŲ PROCESO ŽINGSNIAI
Pardavimo tikslai
Kontakto užmezgimas, poreikio išsiaiškinimas, prieštaravimai, derybos, po pardaviminiai veiksmai.

PRODUKTŲ IR PASLAUGŲ VERTĖS PARDAVIMAS
Produktų Savybės, Privalumai, Nauda.
Pasiūlymo vertė kliento akimis.
Jūsų parduodamų produktų vertės išgryninimo praktinės užduotys.
Namų darbų užduotis.

KLAUSINĖJIMO, KLAUSYMOSI, ATSAKINĖJIMO ĮGŪDŽIŲ LAVINIMAS
SPIN klausinėjimo technika
Informacijos keitimasis ir pasitikėjimo auginimas su klientu
Įgūdžių lavinimo treniruotė

PRIEŠTARAVIMŲ ĮVEIKIMAS. PARDAVIMO ŽINGSNIAI
Kaip atpažinti kliento prieštaravimus
Prieštaravimo įveikimo metodika
Klientų prieštaravimų sąrąšas
Namų darbai

PRAKTINĖS PARDAVIMŲ TRENIRUOTĖS

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos