fbpx

Autodesk Maya


Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 3 d. (24 ak. val.)
Organizatorius: CGISCIENCE

Kaina: 350€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-01-10

Nuotoliniai

Sausio 10, 11, 12 d. (9:00 - 16:30)

Lektoriai

Imanto pažintis su programine įranga prasidėjo dar vaikystėje. Pirmosiomis 3D modeliavimo ir animavimo technologijomis susižavėjęs ir savo žinių plėtimui ir gilinimui skyręs daug laiko, nemanė, kad vieną dieną taps profesionaliu sertifikuotu „Autodesk“ „Unity3D“ ir kitų gamintojų produktų mokymų instruktoriumi bei vieninteliu „Chaos Group“ gamintojo licencijuotu „V-Ray“ instruktoriumi Baltijos šalyse, turinčiu „V-Ray Licensed Instructor“ ir „V-Ray Certified Professional“ sertifikatus. Tačiau šiandien Imantas ne tik veda mokymus įvairių sričių ir skirtingose pasaulio šalyse dirbantiems specialistams, bet ir turi įkūręs savo „Autodesk“, „Chaos Group“, „Unreal Engine“ ir „SketchUp Pro“ gamintojų autorizuotą mokymų studiją – CGISCIENCE. Čia sau reikiamo lygio mokymus gali rasti ir tie, kurie neįsivaizduoja savo projektų vizualizavimo darbo eigos be „SketchUp Pro“.
Su „SketchUp Pro“ įrankiais Imantas pažintį pradėjo jau beveik prieš 10 metų ir drąsiai gali pasakyti, jog nepaisant šios programinės įrangos turimų trūkumų, su kuriais „Trimble“ komanda puikiai tvarkosi pristatydama kasmetinius atnaujinimus, šis sprendimas savo funkcionalumu, paprastumu ir intuityvumu yra absoliučiai tinkamas tiek pradedančiam specialistui, tiek profesionalui. Tiek kuriančiam paprastas, tiek foto-realistines 3D vizualizacijas.


Autodesk Maya – sprendimas puikiai tinkantis kurti 3D animacijas, 3D animacijų personažus, vizualiai atvaizduoti biologinius, biocheminius, cheminius, fizikinius procesus ir reakcijas. Autodesk Maya sprendimas skirtas 3D animavimo ir mokslo sričių atstovams, kurie siekia aukšto animacijų ir simuliacijų galutinio rezultato. Kurso metu supažindiname su Autodesk Maya įrankiais ir jų funkcionalumu, suteikiame pagrindines žinias apie kuriamų objektų geometriją, topologiją, aplinkos paviršius. Mokymų metu pradedantiesiems suteikiame žinių apie animavimo pagrindus, o jau pažengusius specialistus mokome sudėtingesnių animavimo technikų ir metodų.

Mokymai vyksta grupėje, mokymų kurso programa yra orientuota į įvairius specialistus, mokslo atstovus, siekiančius išmokti kurti 3D modelius ir juos animuoti bei simuliuoti.

MOKYMŲ PAKETAS STARTER
KAINA 350 €
Į MOKYMŲ PAKETĄ ĮEINA
>24 akad. val. trukmės Autodesk Maya mokymų kursas.
>Mokymams skirta mokymų medžiaga (projektiniai failai).
>2 akad. val. trukmės nemokamos, nuotolinės „palaikomosios“ konsultacijos mokymams pasibaigus.
>oficialus, tarptautinis Autodesk Maya programinės įrangos gamintojo „Autodesk“ mokymų baigimo sertifikatas.
>tarptautinis V-Ray for Maya vizualizavimo sprendimo gamintojo „Chaos“ sertifikatas.

MOKYMŲ PAKETAS PREMIUM
KAINA 450 €
Į MOKYMŲ PAKETĄ ĮEINA
>24 akad. val. trukmės Autodesk Maya mokymų kursas.
>Mokymams skirta mokymų medžiaga (projektiniai failai).
>2 akad. val. trukmės nemokamos, nuotolinės „palaikomosios“ konsultacijos mokymams pasibaigus.
>Baigtų mokymų vaizdo įrašai.
>Galimybė mokymo kursą vienų metų bėgyje pakartoti nemokamai.
>oficialus, tarptautinis Autodesk Maya programinės įrangos gamintojo „Autodesk“ mokymų baigimo sertifikatas.
>tarptautinis V-Ray for Maya vizualizavimo sprendimo gamintojo „Chaos“ sertifikatas.

MOKYMŲ PAKETAS ELITE
KAINA 590 €
Į MOKYMŲ PAKETĄ ĮEINA
>24 akad. val. trukmės Autodesk Maya mokymų kursas.
>12 akad. val. trukmės Substance Sampler mokymų kursas.
>Mokymams skirta mokymų medžiaga (projektiniai failai).
>4 akad. val. trukmės nemokamos, nuotolinės „palaikomosios“ konsultacijos mokymams pasibaigus.
>Baigtų mokymų vaizdo įrašai.
>Galimybė mokymo kursą vienų metų bėgyje pakartoti nemokamai.
>oficialus, tarptautinis Autodesk Maya programinės įrangos gamintojo „Autodesk“ mokymų baigimo sertifikatas.
>tarptautinis V-Ray for Maya vizualizavimo sprendimo gamintojo „Chaos“ sertifikatas.

Mokymų programa:

>3D modeliavimas
Modeliavimas Polygon metodu
Autodesk Maya - vienas populiariausių modeliavimo ir animavimo įrankių. Prieš pradedant modeliavimą su šiuo sprendimu svarbu pasirinkti tinkamą metodą. 3D modeliavimo dalį pradėsime nuo Polygon modeliavimo technikos.

>3D modeliavimas
Modeliavimas kreivėmis
Kai modeliai yra kuriami ne tik Autodesk Maya aplinkoje, bet ir perkeliami iš kitų programinių įrangų, sudėtingoms formoms kurti yra apjungiamos skirtingos modeliavimo technikos. Kurso metu mokysime Spline modeliavimo technikos.

>3D modeliavimas
Importavimas
Autodesk Maya aplinkoje kuriamą sceną galima užpildyti įvairiais objektais, importuotais iš įvairiausių šaltinių. Objektus galima importuoti tiek iš kitų 3D modeliavimo sprendimų, tiek iš 3D modelių parduotuvės.

>Apšvietimas ir Medžiagos
Apšvietimas
3D scenos apšvietimas - vienas svarbiausių etapų vizualizavimo procese. Autodesk Maya sprendimas turi įvairius, skirtingiems scenarijams skirtus, apšvietimo šaltinius, tokius kaip HDRI ir kt. Tinkamas apšvietimo šaltinių sudėliojimas padeda sukurti reikiamą kuriamos animacijos atmosferą ir nuotaiką.

>Apšvietimas ir Medžiagos
Substance Suite
Naudojantis pažangiausiais Substance Suite medžiagų kūrimo ir koregavimo sprendimais, foto-realistines tekstūras galima kurti tiesiog keičiant jų savybes. Išmanusis kūrimas leidžia patogiai ir greitai Substance Suite aplinkose kurtas medžiagas perkelti į Autodesk Maya aplinką.

>Apšvietimas ir Medžiagos
Medžiagos
Viena esminių foto-realistinės vizualizacijos, animacijos ar simuliacijos sukūrimo sąlygų – kokybiškų medžiagų naudojimas. Čia reikia ne tik žinoti pagrindinius Autodeks Maya medžiagų nustatymus, tačiau labai svarbu suprasti ir pačių medžiagų savybes – atspindžius, refrakciją, permatomumą, skaidrumą ir pan.

>Animacija
Animavimas su Maya
Autodesk Maya itin populiarus 3D animavimo sprendimas, kurio įrankiai leidžia animuoti bet kokius 3D objektus. Mokymu metu supažindinsime su Autodesk Maya įrankiais, jų funkcionalumais, o atliekant praktines užduotis padėsime sukurti pirmąsias animacijas.

>Animacija
Animacijos grafikai
Siekiant kurti realistines animacijas ypatingai svarbu suprasti animacijos kūrimo grafikus. Grafikų paskirtis padėti sukurti fizikinius ir mechaninius reikalavimus atitinkančią animaciją, kuri sukurtu realistiškumo pojūtį.

>Animacija
Animacijos klipai
Sukurta animacija gali būti paverčiama klipais, kurie leidžia sukurti animuotų objektų montažą. Sukurti animaciniai klipai gali būti perkeliami į Unreal Engine ar Unity 3D aplinkas, kuriose toliau tęsiami projekto kūrimo darbai.

>Simuliavimas
Cloth simuliacija
Lanksčių objektų simuliavimas yra įdomus ir smagus procesas. Kurso metu, supažindinsime su įvairių objektų simuliavimo būdais bei jų praktiniu panaudojimu.

>Simuliavimas
Dalelių simualicija
Šiuo metu Autodesk Maya, kaip dalelių simuliacijos sprendimas, yra vienas pažangiausių rinkoje. Autodesk Maya sprendimas leidžia kurti smulkių dalelių objektus – smėlį ir kt., cheminius, biologinius, fizikinius procesus, gamtos reiškinius – tornadą ir kt.

>Vizualizavimas
Vizualizavimo būdai
Autodesk Maya įrankis "scenos" leidžia išsaugoti jums tinkamą kameros kampą. Naudojant scenas galima išsaugoti daugiau nei vieną vizualizavimo kampą ir taip sukurti animacijas tarp skirtingų matymo kampų.

>Vizualizavimas
Vizualizavimo būdai
Skirtingi vizualizavimo mechanizmai leidžia išgauti skirtingus rezultatus. Vieni būdai naudojami testavimui ir peržiūrai, kiti - galutiniam rezultatui gauti. Svarbu gebėti atskirti, kurį būdą ir kada naudoti

>Vizualizavimas
Kokybės nustatymai
Sukūrus modelius, apšvietimą, medžiagas ir jau pradėjus vizualizuoti galutinį vaizdą, svarbu nepamiršti pasirinkti tinkamus kokybės nustatymus. Be viso to, svarbu pasirūpinti, kad galutinis vaizdas nebūtų vizualizuojamas per ilgai.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos