Aktyvūs pardavimai: pardavimų psichologija

Pradžia » Kursai » Pardavimai ir rinkodara » Pardavimų mokymai » Aktyvūs pardavimai: pardavimų psichologija

Tipas: Vidiniai mokymai
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Žmogaus studijų centras, UAB

Kaina: 1800€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Vilniuje

Šiuose mokymuose dalyviai įgys praktinių įgūdžių ir teorinių žinių šiomis temomis:

Vartotojų psichologija ir jos taikymas siekiant užsibrėžtų pardavimo tikslų;
Rinkos segmentavimas pagal vartotojų poreikius ir kitus ypatumus;
Klientų ir konkurentų analizė. Konkurencinio pranašumo išskyrimas;
Palankios emocinės atmosferos kūrimas tarp pardavėjo ir pirkėjo. Savo ir kliento emocijų valdymas;
Sekretorės „filtro“ įveikimas;
Susitikimo su sprendimą priimančiu asmeniu „pardavimas“;
SPIN modelis ir jo praktinis taikymas pardavimo srityje;
Kliento situacijos, poreikių, problemų išsiaiškinimas;
Pasiūlymo suformulavimas ir pateikimas klientui;
Produkto (prekės, paslaugos) pristatymas klientui ir efektyvūs atsakymai į prieštaravimus;
Teigiamo įspūdžio sudarymas susitikimo pabaigoje;
Vertės kūrimas po pardavimo;
Naujų klientų paieška pasitelkiant jau turimus verslo kontaktus.

Programa derinama individualiai su kiekviena organizacija.

Mokymų trukmė – 8–16 akad. val.

Aktyvių pardavimų mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipedoje ir visoje Lietuvoje.

Mokymų programa:
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos