Klientų aptarnavimo mokymai
Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti darbuotojams, kurie dirba tiesioginiame klientų aptarnavime, siekiant pagerinti jų gebėjimus efektyviai bendrauti su klientais ir suteikti jiems geriausią paslaugą. Šie mokymai padeda kurti teigiamą klientų patirtį ir užtikrina, kad klientai jaustųsi patenkinti ir lojalūs.
Praktiniai mokymai „PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS”
Atnaujinta: 2023-09-24Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus - Daugiau patenkintų ir lojalių klientų - Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų poreikiams.
Trukmė: 8 ak. val.
Mokymai „KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ IR STRESO VALDYMAS”
Atnaujinta: 2023-09-24Mokymai tiems, kam tenka spręsti konfliktines situacijas su išoriniais ar vidiniais klientais - Geriau valdysite stresą ir konfliktines situacijas darbe ir asmeniniame gyvenime -
Vieta: Vilniuje
Trukmė: 8 ak. val.
Streso ir konfliktinių situacijų valdymas
Atnaujinta: 2023-09-24Mokymuose aptarsime, kaip su tuo tvarkytis ir kokios elgesio strategijos padės efektyviai suvaldyti konfliktines situacijas.
Vieta: Vilniuje
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Prieštaravimų valdymas: įtaigos meistras
Atnaujinta: 2023-09-24Pardavimų, aptarnavimo, ginčų, derybų – be prieštaravimų nebūna. Grizlio metodas" prieštaravimo nelaiko konfliktu – tai tik lanksti pozicija, viską galima stumtelti į vieną ar į kitą pusę.
Vieta: Vilniuje
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų mokymai
Atnaujinta: 2023-09-23Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu, taigi Jūs galite mokytis bet kurioje Jums patogioje vietoje bei patogiu laiku.
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 6 ak. val.
Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui
Atnaujinta: 2023-09-21Mokymuose konkrečiai ir detaliai aptarsime priemones, leidžiančias ne tik išlaikyti klientą, bet ir užtikrinti, kad jis sugrįžtų ateityje.
Vieta: Vilniuje
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
WIN – WIN Communication (English lang.)
Atnaujinta: 2023-09-20The topic is relevant to people who constantly have to communicate with colleagues and clients at work.
Trukmė: 1 d. (4 ak. val.)
WIN – WIN komunikacija
Atnaujinta: 2023-09-20Tema aktuali žmonėms, kuriems tenka darbe nuolat bendrauti su kolegomis, klientais.
Trukmė: 1 d. (4 ak. val.)
SD20200210 Kaip įveikti kliento pasipriešinimą?
Atnaujinta: 2023-09-20Kvalifikacijos kėlimo mokymai socialiniams darbuotojams: "Kaip įveikti kliento pasipriešinimą?". SD20200210, lekt Ernesta Laurinavičienė.
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 1 d. (10 ak. val.)
Tolerancija ir kitoniškumas
Atnaujinta: 2023-09-19Tolerancijos mokymai, diskriminacijos mokymai, lyčių lygybės mokymai.
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)
Atnaujinta: 2023-09-18„Didelių darbų sėkmė dažnai priklauso nuo smulkmenų.“ Livijus
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 6 ak. val.
Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas
Atnaujinta: 2023-09-16Vieta: Vilniuje, Kaune
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Krizių ABC socialiniame darbe: kaip atpažinti ir įveikti? NUOTOLIU
Atnaujinta: 2023-09-14Krizių ABC socialiniame darbe: kaip atpažinti ir įveikti? NUOTOLIU, 16 akad. val. Lektorė Renata Baltraitienė.
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 2 d. (16 ak. val.)
ASMENINIS EFEKTYVUMAS IR ATSAKOMYBĖS UŽ REZULTATĄ DIDINIMAS
Atnaujinta: 2023-09-13„Jei nežinome, kur norime eiti, nesvarbu, kokiu keliu einame“. (Senovės kinų patarlė)
Trukmė: 8 ak. val.
Individualios priežiūros darbuotojų mokymai
Atnaujinta: 2023-09-12Įžanginių mokymų programa socialiniams darbuotojams. Individualios priežiūros darbuotojų mokymai. ŽISPB
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 20 d. (160 ak. val.)
Klientų aptarnavimo psichologiniai aspektai
Atnaujinta: 2023-09-06„Klientai perka vadovaudamiesi emocijomis ir pagrindžia logika“.
Vieta: Vilniuje, Nuotoliniai
Klientų aptarnavimas
Atnaujinta: 2023-08-31Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius.
Trukmė: 20 ak. val.
Profesionalus klientų aptarnavimas
Atnaujinta: 2023-08-28Vidiniai mokymai apie klientų aptarnavimą.
Vieta: Nuotoliniai
Klientų aptarnavimas: 1 metro atstumu nuo kliento
Atnaujinta: 2023-08-25Vidiniai mokymai apie klientų aptarnavimą.
Vieta: Nuotoliniai
Profesionalus klientų aptarnavimas. Į profesionalų kliento aptarnavimą ir pelningą pardavimą orientuotas elgesys
Atnaujinta: 2023-08-25Vidiniai profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai
Vieta: Nuotoliniai
Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas
Atnaujinta: 2023-08-24Įgysite teorinių ir praktinių žinių bendravime su klientais.
Vieta: Vilniuje, Kaune
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Pardavimų seminaras Klaipėdoje – Asmeninio pardavimo efektyvinimas (B2B), derybos pardavimo procese
Atnaujinta: 2023-08-22Norint turėti sėkmingą ir rezultatyvų pardavimą, kurti gerus santykius su klientais, turime tobulinti ne tik pardavimo ir derybų įgūdžius.
Vieta: Klaipėdoje
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Seminaras MEDICINOS ĮSTAIGOMS – Bendravimo su pacientais psichologiniai aspektai. Sudėtingų situacijų valdymas
Atnaujinta: 2023-08-21PRAKTINIS ATVIRASIS SEMINARAS GYDYMO ĮSTAIGOMS, ODONTOLOGIJOS IR GROŽIO KLINIKOMS!
Vieta: Nuotoliniai
Trukmė: 1 d. (6 ak. val.)
PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS
Atnaujinta: 2023-08-01Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti, kokį įspūdį paliko.
Trukmė: 8 ak.val.
Nusiskundimų ir pretenzijų valdymas klientų aptarnavime
Atnaujinta: 2023-08-01Skirta visiems darbe susiduriantiems su klientų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.
Trukmė: 6-8 ak. val.
EFEKTYVUS DARBAS TELEFONU: KLIENTO „NE“ PAVERSKITE „TAIP“
Atnaujinta: 2023-08-01Ši mokymo programa skirta visiems dirbantiems su klientais telefonu, klientų aptarnavimo ir pardavimų vadybininkams, biuro administratoriams, konsultantams, registratoriams.
Trukmė: 8 ak. val.
Klientų aptarnavimo magija
Atnaujinta: 2023-07-21Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis.
Vieta: Klaipėdoje, Kaune
Trukmė: 8 akademinės valandos
Darbas su klientais. Sudėtingų situacijų valdymas
Atnaujinta: 2023-07-12Tikslinė grupė klientus tiesiogiai aptarnaujantis ir telefonu su klientais bendraujantis personalas.
Trukmė: 8-16 ak. val.
Vadybos sistemų rodiklių nustatymas, vykdymas, matavimas ir analizė
Atnaujinta: 2023-07-122013-2014 m. išorės sertifikavimo/priežiūros auditų metu daugumai audituojamų įmonių, kurios turi vadybos sistemas, auditoriai audito ataskaitose nurodo gerinti, tobulinti ir stiprinti kiekybinius/kok ...
Trukmė: 8
Sandėlių ūkio optimizavimo ABC: nuo ko pradėti pokyčius sandėlyje?
Atnaujinta: 2023-07-12Mūsų tikslas, vadovaujančiam personalui suteikiant naujų žinių ir idėjų apie sandėlių ūkio pirminį optimizavimą, skatinti seminaro dalyvius padidinti sandėlių ūkio veiklos efektyvumą.
Vieta: Kaune, Vilniuje
Trukmė: 10 ak. val.
Profesionalus pardavimas telefonu
Atnaujinta: 2023-07-12Seminaras skirtas pardavimų vadybininkams, administracijos darbuotojams
Trukmė: 8- 36 ak. val.
Pažangus sandėlis: nuo gero prie efektyvaus
Atnaujinta: 2023-07-11Siekime suteikti seminaro dalyviams naujų žinių ir idėjų apie modernaus požiūrio į sandėlių ūkio vadybą diegimą, supažindinant, kokiomis organizacinėmis ir techninėmis priemonėmis naudodamiesi, vadybi ...
Trukmė: 10 ak. val.
Pardavimo įgūdžių lavinimas. Greiti pardavimai, įtakojimo metodai
Atnaujinta: 2023-07-11Konsultacinis seminaras skirtas pardavimo vadybininkams, vykdantiems aktyvų darbą. Orientuotas į vadybininko praktinių pardavimo įgūdžių formavimą pardavimo procese.
Trukmė: 8 ak. val.
Nuotolinis seminaras – Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos ribų
Atnaujinta: 2023-07-11Norint profesionaliai atstovauti įmonę bei kurti gerus santykius įmonės viduje ir su išorės partneriais / klientais, svarbu tobulinti bendravimo įgūdžius susitikimo metu, telefonu, elektroniniu paštu, ...
Trukmė: 8 ak. val.
Efektyvus klientų aptarnavimas
Atnaujinta: 2023-07-11Gegužės 4 dieną, Vilniuje, vyks "Efektyvaus klientų aptarnavimo" seminaras, kurio pagrindinis tikslas - suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių apie tinkamą bendravimą su klientais, kurie leistų įgy ...
Trukmė: 8 val.
Efektyvus biuro administravimas
Atnaujinta: 2023-07-11Biuro administratorėms (-iams ), sekretorėms (-iams ), biuro vadybininkams (-ėms), klientus aptarnaujančiam personalui
Trukmė: 8 ak. val.
Emocinio kontakto valdymas pardavimo pokalbyje
Atnaujinta: 2023-07-11Seminaras skirtas pardavimų skyrių darbuotojams, vedantiems derybas su klientais, atsakingiems už įmonės interesų atstovavimą derybinėse komandose
Trukmė: 8- 36 ak. val.
DOKUMENTŲ VALDYMAS IR PROFESIONALUS BIURO ADMINISTRAVIMAS
Atnaujinta: 2023-07-11Biuro administratorė (-ius) yra profesionalas, kuris kuria visos organizacijos įvaizdį darbuotojų, partnerių bei klientų akyse.
Trukmė: 7 ak. val.
Derybų vedimo taktikos
Atnaujinta: 2023-07-11Seminaras skiratas pardavimo vadovams, vadybininkams, vedantiems derybas su stambiais klientais.
Trukmė: 8- 36 ak. val.
Administratorių darbas
Atnaujinta: 2023-07-11Biuro administratorių - sekretorių darbas yra gana sudėtingas, kuris reikalauja kantrybės, tvarkos ir visapusiškų žinių. Kaip planuoti susitikimus? Kaip organizuoti ir koordinuoti darbus? Kaip bendrau ...
Trukmė: 8 ak. val.
Darbas su klientais – sėkmės raktas
Atnaujinta: 2023-06-15Mokymų uždaviniai: 1. Suprasti bendravimo kokybės svarbą efektyviai aptarnauti klientą. 2. Suteikti žinias apie skirtingų tipų klientus. 3. Gerinti bendravimo su klientu ir teigiamo įsp ...
Trukmė: 16
CRM vakaras #1: CRM pagrindai (1 dalis)
Atnaujinta: 2023-06-14Kaip gausioje informacijoje apie klientus nepasimesti ir viską prisiminti laiku? CRM sistemos gali pagelbėti, bet kokie jų trūkumai bei kokią sistemą naudoti, kuri užtikrintų didžiausią produktyvumą?
Trukmė: 2:30
Emocinio kapitalo vaidmuo paslaugų teikime
Atnaujinta: 2023-06-09Mokymų tikslas: 1. Suprasti klientų jausmų ir elgesio motyvus. 2. Gebėti kurti produktyvius, teigiamomis emocijomis paremtus, santykius. Mokymuose dalyviai: 1. Geriau paži ...
Trukmė: 16
DĖMESINGAS IR MANDAGUS APTARNAVIMAS
Atnaujinta: 2023-06-06DĖMESINGAS IR MANDAGUS APTARNAVIMAS „GERAS APTARNAVIMAS“ Kai klientas gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks Jums tai, ko Jūs tikitės. Pirmas asmuo įstaigoje, kurį sutinkam ...
Trukmė: 8 a. val
Klientų aptarnavimo subtilybės
Atnaujinta: 2023-06-02Ar galite leisti savo įmonei aptarnauti bet kaip? Juk kiekvienas klientus aptarnaujantis darbuotojas yra įmonės veidas. Padėkite darbuotojams suvokti jų bendradarbiavimo su klientais svarbą ir į ...
Trukmė: 8 ak.val.
KOKYBIŠKAS KLIENTŲ APTARNAVIMAS
Atnaujinta: 2023-06-028 akad. val. aktyvaus mokymo seminaras su metodine medžiaga, pratybomis. Skirtas aptarnavimą ir padavimą vykdantiems specialistams ir vadybininkams, vadovams.
Trukmė: 8 akad. val.
DALYKINIO ETIKETO IR PROTOKOLO PAGRINDAI: ELGESIO IR BENDRAVIMO KULTŪRA
Atnaujinta: 2023-06-02DALYKINIO ETIKETO IR PROTOKOLO PAGRINDAI: ELGESIO IR BENDRAVIMO KULTŪRA GEROS MANIEROS – PUSĖ KARJEROS“ Aktualumas: Valstybės tarnautojai ir organizacijų darbuotojai atstovauja ...
Trukmė: 8 a. val
Emocijų logika ir matematika
Atnaujinta: 2023-06-02Kiekvienas veiklus žmogus gali prisiminti karčią nesėkmingų derybų patirtį, kurią lydėjo juntami moraliniai ir materialiniai praradimai. Ir dažnai ši patirtis susijusi su tuo, kad buvo sunku susi ...
Trukmė: 14 val
BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI-ASMENINĖS IR DALYKINĖS SĖKMĖS PAGRINDAS
Atnaujinta: 2023-06-02BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI-ASMENINĖS IR DALYKINĖS SĖKMĖS PAGRINDAS Mokymai darbuotojams, vadovams ir privatiems asmenims, siekiantiems sėkmingiau bendrauti profesinėje veikloje ir privačiame gyven ...
Trukmė: 8 akad. val.
Efektyvus bendravimas bendradarbiavimo santykiams kurti
Atnaujinta: 2023-06-02Programos TIKSLAI: 1. Suvokti savo bendravimo būdą, 2. Susipažinti su skirtingais bendravimo ir bendradarbiavimo būdais ir jų sukuriama nauda. 3. Išmokti parinkti tinkamiausią bendravim ...
Trukmė: 2 dienos po 8 akad. val. su savaitės pertrauka praktiniam išmoktų įgūdžių užtvirtinimui.
KONFLIKTŲ SPRENDIMAS IR JŲ VALDYMAS
Atnaujinta: 2023-06-02SEMINARO TIKSLAS: Susipažinti su efektyvaus bendravimo strategijomis. Ugdyti gebėjimą valdyti konfliktus, suprasti jų priežastis ir taikyti efektyvius konflikto valdymo būdus
Trukmė: 8-16 akad.val.
EMOCINIS INTELEKTAS
Atnaujinta: 2023-06-02Emocijos – universali visų tautų kalba. Tinkamos emocijos nukreiptos tinkama linkme – tai darnaus kolektyvo ir sėkmingo darbo su klientais garantas! SEMINARO TIKSLAS - susipažinti su emocij ...
Trukmė: 8 - 16 akad. val.
STRESO ĮVEIKA
Atnaujinta: 2023-06-02Išmokstama atpažinti ir įveikti patiriamą stresą, geriau pažinti save santykyje su stresu, įvaldyti streso prevencijos ir valdymo būdus.
Trukmė: 8 akad. val.
Pardavimo metodai stambiems klientams
Atnaujinta: 2023-06-02Seminaras skirtas pardavimų skyrių darbuotojams, vedantiems derybas su stambiais užsakovais, atsakingiems už įmonės interesų atstovavimą konkursuose ir derybinėse komandose.
Trukmė: 8- 36 ak. val.
STRESO PREVENCIJA IR VALDYMAS
Atnaujinta: 2023-06-02Stresas – kasdienybė šiuolaikinėje visuomenėje. „Streso prevencija ir valdymas“ – tai seminaras, kuris padės jo dalyviams suvokti streso kilmę, jį atpažinti ir valdyti efektyviais būdais. Tokie ...
Trukmė: 8 - 16 akad. val.
Klientų patirčių valdymas
Atnaujinta: 2023-06-02Lojalūs klientai ir organizacijos išskirtinumas rinkoje. Klientų patirčių valdymo sistema; Klientų aptarnavimo centras; Klientų aptarnavimo įgūdžiai; Sudetingų situacijų vald ...
Stalo etiketas ir reprezentatyvios vaišės
Atnaujinta: 2023-06-02Dalyviai išmoks: pažinti indų, taurių ir įrankių įvairovę; parinkti indus, taures ir įrankius stalo serviravimui; serviruoti stalą ir organizuoti nedideles vaišes; patiekti vaišes oficialiuose ir neof ...
Trukmė: 6 val.
Klientų aptarnavimo standartų kūrimas
Atnaujinta: 2023-06-02Jūsų organizacijoje: Sudarę fokus grupę išanalizuosime klientų aptarnavimo procesą, darbuotojų veiklos specifiką ir apibrėšime standarto sudėtines dalis. Stebėsime darbuotojų veiklą, ...
Trukmė: 16 akad. val.
Mokymų ir kursų temos
IT kursai (204)
Apskaitos programų mokymai (10)
Duomenų bazės (9)
ECDL (12)
Kibernetinis saugumas (31)
Kompiuterinių tinklų administravimas (21)
MS Office programos (57)
Operacinės sistemos (13)
Programavimo kursai (40)
Tinklalapių kūrimo kursai (10)
Asmeninis tobulėjimas (195)
Laiko planavimo mokymai (10)
Moteriškumo kursai (15)
Psichologijos kursai (17)
Santykių ir bendravimo kursai (28)
Streso valdymo mokymai (23)
Mokymai vadovams (182)
Derybų mokymai (37)
Lyderystės mokymai (31)
Profesiniai kursai (196)
Masažo kursai (37)
Aukštalipio kursai (6)
Autokrautuvo kursai (18)
Mokymai medicinos darbuotojams (14)
Mokymai socialiniams darbuotojams (24)
Pedagogams (11)
Siuvimo kursai (23)
Personalo valdymo kursai (129)
Darbuotojų motyvacija (25)
Personalo atranka (14)
Apskaitos ir buhalterijos kursai (134)
Finansų kursai (21)
Grožis ir menas (183)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (66)
Dailės kursai (14)
Fotografijos kursai (25)
Blakstienų priauginimo kursai (5)
Kirpėjo kursai (4)
Kosmetologo ir visažisto kursai (29)
Nagų priauginimo kursai (3)
Šunų kirpimo kursai (23)
Projektų valdymo kursai (78)
IT projektų valdymas (22)
Teisės kursai (68)
Biuro administravimo kursai (71)
Užsienio kalbos (84)
Anglų kalbos kursai (48)
Danų kalbos kursai (4)
Ispanų kalbos kursai (6)
Italų kalbos kursai (1)
Kinų kalbos kursai (1)
Lenkų kalbos kursai (1)
Lietuvių kalbos kursai (5)
Norvegų kalbos kursai (1)
Prancūzų kalbos kursai (2)
Rusų kalbos kursai (5)
Vokiečių kalbos kursai (2)
Darbų saugos mokymai (103)
Pardavimų mokymai (54)
Verslo kūrimas (55)
Klientų aptarnavimo mokymai (58)
Viešo kalbėjimo kursai (41)
Investavimo kursai (39)
Vairavimo kursai (39)
A kategorija (9)
B kategorija (13)
B1 kategorija (4)
BE kategorija (1)
C kategorija (2)
CE kategorija (2)
Pirkimų mokymai (35)
Marketingo kursai (37)
Komunikacijos mokymai (33)
Audito kursai (21)
Viešasis administravimas (24)
Sporto ir sveikatingumo mokymai (15)
Korepetitoriai (8)
Pramonė ir gamyba (29)
Maisto pramonė (3)
Logistikos kursai (9)
Atliekų tvarkymas (2)
Renginių organizavimo kursai (6)