Virtuali meno psichologijos ir filosofijos mokykla

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Virtuali meno psichologijos ir filosofijos mokykla

Tipas: Kursai
Lygis: Visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 18 mėn. (50 ak. val.)
Organizatorius: Kultūros ir švietimo projektai

Kaina: 10€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

♦ KAM SKIRTA
Meno ir kultūros sričių profesionalams, studentams, mėgstantiems kurti vyresnių klasių moksleiviams ir visiems besidomintiems ar dirbantiems bet kurioje meno ir kultūros srityje. Tai programa, skirta papildyti vidurinio, aukštojo, profesinio ir kitų švietimo pakopų meno ir kultūros sričių mokymus.

Ši programa nesuteikia jokio laipsnio, tačiau duoda itin vertingas žinias ir galimybę pagilinti suvokimą, kas bus naudinga kuriant, dirbant, studijuojant ar organizuojant meninę/kūrybinę veiklą. Ši programa gali tapti ir prasmingo alternatyvaus laisvalaikio praleidimo būdu, nes gausite ir įdomias peržiūras, prasmingas užduotis, pažintis, diskusijas, iššūkius ir dar daug kitų dalykų.

◷ LAIKĄ TAUPANTI PROGRAMA
Pilna programa trunka apie 1,5 metų, tačiau per savaitę ji atima tik apie 1-2 valandas, kurias sudaro teminė paskaita, užduotys, aptarimai ir diskusijos. Viską galima atlikti sau patogiu metu, iš karto ar dalimis. Paskaitos sudaromos taip, kad nėra būtina visą laiką žiūrėti į ekraną. O norintys skirti daugiau laiko – visada galės gilintis į papildomą medžiagą ir užduotis.

⌘ VIRTUALI KLASĖ
Visų patogumui programa dirbs keliais būdais: Facebook socialinio tinklo platformoje, Google Classroom (tinka nenaudojantiems Facebook) ir elektroniniu paštu (individualiems poreikiams). Programos dalyviai bus prijungti prie uždarų grupių į kurias bus keliama paskaitų video medžiaga, užduotys, vedami aptarimai, diskusijos ir konsultacijos.

⍟ KUO PAREMTA ŠI PROGRAMA
Jungiama rytų ir vakarų išmintis, senovės ir modernios žinios. Kodėl rytų psichologija ir filosofija? Nes tai žinios saugančios itin didelį laiko patikrintos informacijos bagažą, bei sugebančios apimti ir suderinti pačias įvairiausias teorijas be priešpriešos. Kodėl šiuolaikinės praktinės psichologijos ir sociologijos žinios? Nes jos ateina ne iš teorinės medžiagos, bet iš įvairių sričių specialistų praktikos, tyrimų ir patirties.

Mokymų programa:

⛭ STUDIJUOJAMI DALYKAI
• Kūrinio ir kūrybos procesų analizė.
• Kūrėjo sąmonė ir gyvenimo balansas.
• Kūrinio poveikis visuomenei.

⊕ Bazinę programą sudaro 7 temų blokai ir užduotys:

1. Meno paskirtis ir sąmonės lygiai.

2. Kūrėjo socialiniai vaidmenys ir atsakomybės.
3. Kūrėjo gyvenimo etapai.
4. Prasmės ir dvasios klausimai meno pasaulyje:
– Prasmės klausimas iš filosofinės ir psichologinės pusės.
– Materija VS dvasia mene – pažintis su skirtingais požiūriais.
– Dievo ir absoliučios tiesos klausimas mene.
– Mirties klausimas mene, filosofijoje ir gyvenime.

5. Kūrėjo asmenybė – tarp beprotybės ir genialumo:
– Charakterio savybės iš arti. Kas svarbiau – žmogaus išoriniai pasiekimai ar vidiniai?
– Balanso principas – 5 žiedų taisyklė.
– Kova prieš laiką ar draugystė su laiku? Harmonijos principai.
– Depresijos fenomenas meno pasaulyje.
– Žalingi įpročiai – kultūros pasaulio prieskonis ar piktžolė? Rasti savo ribą ar alternatyvą?
– Bazinės rekomendacijos (jautrios) asmenybės stiprinimui.
– Kaip mityba įtakoja sąmonę ir kūrybą? Menas valgyti/maisto menas.
– Laimė ar malonumai? Malonumai ar poilsis? Kas svarbiau?

6. Santykių menas ir įtaka kūrybai:
– Santykis su savimi: kas esu, kuo save laikau, kuo save noriu padaryti ir kokį save noriu parodyti kitiems?
– Pasipūtimo pradžiamokslis – pliusai ir minusai.
– Santykiai su artimaisiais – smulkmena, ar neišvengiamas turinys pasąmoningai pereinantis į kiekvieną kūrinį?
– Gyvenimas dėl savęs ar dėl kitų – kur riba ir koks skirtumas?
– Kiti menininkai ir kultūros žmonės – saugoti ir rūpintis ar konkuruoti?

7. Kūrinio ir kūrybos proceso skrodimas:
– Meno poveikio ir poreikio analizės principai: duoti tai ko nori ar tai ko reikia?
– Įkvėpimo psichologija 3 lygiuose.
– Ekologija ar technologijos?
– Kūrinio analizės principai.
– Reklama: parduoti ar parsiduoti? Apgauti ar informuoti?
– Nežemiški reikalai – kūryba virš materialių tikslų.
– Nuogas menas – kodėl tai tapo suaugusiųjų simboliu? Psichologinis, filosofinis ir sociologinis požiūris.
– Smurtas ir destrukcija mene – antras būdas pritraukti dėmesį. Pasekmės visuomenei, psichikai, moralei.
– Atsakomybė, išmintis ir dvasingumas mene.

PAPILDOMOS TEMOS (bus įtrauktos kurso eigoje):

KARO TEMA meno pasaulyje ir menininkų gyvenime.
PATYČIŲ TEMA. Kaip menas ir kultūra susiję, kaip gali įtakoti, kaip gali padėti spręsti problemas.
DIRBTINIS INTELEKTAS (AI). Iš vertybinės, kultūrinės ir socialinės pusės.
* Atsižvelgiant į poreikį, temos gali nežymiai keistis ar pasipildyti kurso eigoje.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos