Vadovybinė komunikacija: asmeninės komunikacijos strategija ir komunikacijos kanalų valdymas
- Vadovybinė komunikacija – kodėl reikia ne tik dirbti, bet ir apie tai kalbėti?
- Kaip formuojamas arba formuojasi įvaizdis ir kokia jo reikšmė vartotojų nuomonei
- Asmens ir įmonės įvaizdis, įtaka bendravimo efektyvumui, klientų pritraukimui ir susikalbėjimui
- Vadovybinės komunikacijos kanalai, žinutės strategija ir asmeninis brendas
- Kokią žinią, vertybes komunikuoju, kuo esu išskirtinis. Pagrindinė sritis, su kuria norite, kad žmonės jus sietų. Autoritetas ir patikimumas
- Brendo sąvoka: kas bendro tarp prekės ir asmeninio prekinio ženklo. Asmeninės ženklodaros būtinybė
- Komunikacijos kanalai
- Tarpasmeninė komunikacija (Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas, susipažinimas, supažindinimas. Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime: rankos paspaudimas – Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu: akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė. Statuso simboliai. Praktinė užduotis)
- Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą. Telefoninio pokalbio ,,formulės’’, konfliktinių situacijų sprendimai. Vaizdo skambučiai
- Elektroninis paštas. Kokią informaciją siunčiate elektroninio pašto adresatui apie save ir kaip?
- Socialinė medija. Scialiniai tinklai, kiek būti aktyviam ir kodėl? Socialinės medijos kanalo pasirinkimas. Asmeninio profilio tipai. Klaidos. Kaip kurti profesionalų asmeninį profilį. Nuotraukos galia. Vaizdinės informacijos skelbimas. Turinio kryptingumas
- Žiniasklaida. Bendravimas su žurnalistu – vargas ar nauda? Viešumo taisyklės
- Reputacijos valdymas
- Skaitmeninis privatumas. Google ,,tiesa”. Rekomendacijos, nuomonės
Mokymų programa:
- Vadovybinė komunikacija – kodėl reikia ne tik dirbti, bet ir apie tai kalbėti?
- Kaip formuojamas arba formuojasi įvaizdis ir kokia jo reikšmė vartotojų nuomonei
- Asmens ir įmonės įvaizdis, įtaka bendravimo efektyvumui, klientų pritraukimui ir susikalbėjimui
- Vadovybinės komunikacijos kanalai, žinutės strategija ir asmeninis brendas
- Kokią žinią, vertybes komunikuoju, kuo esu išskirtinis. Pagrindinė sritis, su kuria norite, kad žmonės jus sietų. Autoritetas ir patikimumas
- Brendo sąvoka: kas bendro tarp prekės ir asmeninio prekinio ženklo. Asmeninės ženklodaros būtinybė
- Komunikacijos kanalai
- Tarpasmeninė komunikacija (Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas, susipažinimas, supažindinimas. Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime: rankos paspaudimas – Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu: akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė. Statuso simboliai. Praktinė užduotis)
- Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą. Telefoninio pokalbio ,,formulės’’, konfliktinių situacijų sprendimai. Vaizdo skambučiai
- Elektroninis paštas. Kokią informaciją siunčiate elektroninio pašto adresatui apie save ir kaip?
- Socialinė medija. Scialiniai tinklai, kiek būti aktyviam ir kodėl? Socialinės medijos kanalo pasirinkimas. Asmeninio profilio tipai. Klaidos. Kaip kurti profesionalų asmeninį profilį. Nuotraukos galia. Vaizdinės informacijos skelbimas. Turinio kryptingumas
- Žiniasklaida. Bendravimas su žurnalistu – vargas ar nauda? Viešumo taisyklės
- Reputacijos valdymas
- Skaitmeninis privatumas. Google ,,tiesa”. Rekomendacijos, nuomonės
Kaina: 125€
Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas:
Finansuojami Užimtumo tarnybos:
Organizuojama kalbomis:
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius:
Supremus (Ekodiena, VšĮ)
Mokymų ir kursų temos
IT kursai (183)
Apskaitos programų mokymai (8)
Duomenų bazės (4)
ECDL (10)
Kibernetinis saugumas (29)
Kompiuterinių tinklų administravimas (20)
MS Office programos (50)
Operacinės sistemos (11)
Programavimo kursai (41)
Tinklalapių kūrimo kursai (6)
Asmeninis tobulėjimas (179)
Laiko planavimo mokymai (10)
Moteriškumo kursai (14)
Psichologijos kursai (16)
Santykių ir bendravimo kursai (27)
Streso valdymo mokymai (22)
Mokymai vadovams (158)
Derybų mokymai (33)
Lyderystės mokymai (29)
Profesiniai kursai (182)
Masažo kursai (31)
Aukštalipio kursai (6)
Autokrautuvo kursai (18)
Mokymai medicinos darbuotojams (14)
Mokymai socialiniams darbuotojams (24)
Pedagogams (10)
Siuvimo kursai (23)
Personalo valdymo kursai (117)
Darbuotojų motyvacija (25)
Personalo atranka (13)
Apskaitos ir buhalterijos kursai (132)
Finansų kursai (21)
Grožis ir menas (161)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (56)
Dailės kursai (12)
Fotografijos kursai (25)
Blakstienų priauginimo kursai (7)
Kirpėjo kursai (2)
Kosmetologo ir visažisto kursai (30)
Nagų priauginimo kursai (1)
Šunų kirpimo kursai (23)
Projektų valdymo kursai (75)
IT projektų valdymas (21)
Teisės kursai (62)
Biuro administravimo kursai (69)
Užsienio kalbos (86)
Anglų kalbos kursai (48)
Danų kalbos kursai (4)
Ispanų kalbos kursai (6)
Italų kalbos kursai (1)
Kinų kalbos kursai (1)
Lenkų kalbos kursai (1)
Lietuvių kalbos kursai (5)
Norvegų kalbos kursai (1)
Prancūzų kalbos kursai (2)
Rusų kalbos kursai (7)
Vokiečių kalbos kursai (2)
Darbų saugos mokymai (102)
Pardavimų mokymai (41)
Verslo kūrimas (49)
Klientų aptarnavimo mokymai (55)
Viešo kalbėjimo kursai (39)
Investavimo kursai (38)
Vairavimo kursai (38)
A kategorija (9)
B kategorija (13)
B1 kategorija (4)
BE kategorija (1)
C kategorija (2)
CE kategorija (2)
Pirkimų mokymai (32)
Marketingo kursai (36)
Komunikacijos mokymai (29)
Audito kursai (22)
Viešasis administravimas (24)
Sporto ir sveikatingumo mokymai (12)
Korepetitoriai (7)
Pramonė ir gamyba (36)
Maisto pramonė (9)
Logistikos kursai (9)
Atliekų tvarkymas (2)
Renginių organizavimo kursai (6)