Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Pardavimų seminaras Klaipėdoje – Asmeninio pardavimo efektyvinimas (B2B), derybos pardavimo procese

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Derybų mokymai » Pardavimų seminaras Klaipėdoje – Asmeninio pardavimo efektyvinimas (B2B), derybos pardavimo procese

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Nėra
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)

Kaina: 175€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Internetu

Tikslinė grupė – pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.

Data – 2023 m., bus patikslinta, 8 ak., val., pradžia 10:00 val.

Mokymų vieta – Klaipėda (vieta bus patikslinta registruotiems dalyviams)

Mokymų kaina – 179 EUR ir PVM (grupėms taikomos nuolaidos, į kainą įskaičiuota pietūs ir 2 kavos pertraukėlės)

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime dalyvauti diskusijose, video treniruotėse bei aptarti pardavimo situacijas. Seminare akcentuosime įtaigaus kalbėjimo principus, situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų ir kt.

Mokymų programa:

Įžanginė dalis: pardavėjo asmenybė ir motyvacija, pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu.
Testas pardavėjo darbo stiliaus įsivertinimui.

Pardavimo etapai:
Efektyvi pradžia: pirmojo įspūdžio sudarymas.
Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmojo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?
Klaidos kontakto pradžioje;
Kūno kalba: susėdimo ypatumai, akių kontaktas, mimika ir gestikuliacija;
Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai.
Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas.
Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus?
Naujo / papildomo poreikio formavimas.
Efektyvaus pasiūlymo teikimas.
Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
Kiek produktų variantų siūlyti?
Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
Įtaigaus kalbėjimo principai.
Pirkėjo prieštaravimų įveikimas.
Kodėl pirkėjai priešinasi, nors prekė jiems reikalinga?
Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos;
Kliento neigiamų nuostatų, neužtikrintumo (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) atpažinimas ir veiksmai tokiose situacijose; Kaip išvengti negatyvaus bendravimo, kurti teigiamą santykį, skatinti teigiamas emocijas?
Efektyvus situacijos valdymas. Kaip klientui prieštaraujant nepasijausti kaltu ir nepradėti elgtis gynybiškai?
Sėkmingas pardavimo užbaigimas.
Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,eisiu pagalvoti“;
Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
Pardavimo telefonu ypatumai.
Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
Sudominimas produktu. Susitarimas dėl susitikimo;
Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.
Atvejų analizė, diskusijos, video treniruotės, dalyvių klausimai.

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos