Nėra pardavimų – nėra verslo. Pradėkite verslą teisingai!

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Verslo kūrimas » Nėra pardavimų – nėra verslo. Pradėkite verslą teisingai!

Tipas: Kursai
Lygis: Verslo savininkams, norintiems pradėti savo verslą
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: PARDAVIMOLOGIJA

Kaina: 149€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-09-18

Internetu

09:00 - 16:30 Nuotoliniai mokymai

Lektoriai

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas.

IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai.

Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.


Pagrindinis kiekvienos pelno siekiančios organizacijos tikslas – nuolatinis pelno ir pajamų auginimas. Įmonės, norėdamos palengvinti šio tikslo įgyvendinimą, suskaido jį į mažesnius tikslus, tokiu būdų sukurdamos tikslų sistemą. Turint aiškią šios sistemos struktūrą, hierarchiją ir realizavimo terminus, galima gana tiksliai sudaryti įmonės pardavimų strategiją.

Pardavimų strategija – tai verslo veiklos planavimo procesas, kurio esmė užtikrinti nepaliaujamą įmonės vertės augimą pasitelkiant nuolatinį pardavimų didinimą bei skatinimą, atsižvelgiant į prekybą lemiančius veiksnius, tokius kaip: rinka, ištekliai, klientai, produkcija, marketingas, pardavimai ir personalas.

Išsigryninus tikslų sistemos struktūrą ir sudarius pardavimų strategiją, privalu užtikrinti jos įgyvendinimą. Svarbu paminėti tai, kad tikslas ir pardavimų strategija netenka prasmės neturint nuoseklaus jų įgyvendinimo proceso. Kitaip tariant – be aiškaus, sistemingo bei pamatuojamo pardavimo veiklos modelio, tikslo siekimas tampa beprasmišku. Būtent šioje vietoje privalu sukurti efektyvų pardavimų skyrių, kuris bus atsakingas už įmonės pardavimų strategijos įgyvendinimą.

Šie pardavimų mokymai apie tai, kaip išmokti savarankiškai sukurti savo įmonės pardavimų strategiją ir detaliąją jos įgyvendinimo veiksmų struktūrą.

Mokymų programa:

1. Nėra pardavimų, nėra verslo. Kodėl gera verslo idėja neužtikrina sėkmės?
2. Pardavimų psichologija. Ką privalu žinoti apie pardavimus kiekvienam verslininkui?
3. Trumpiausias kelias į pardavimus. Nuo ko priklauso pardavimų sėkmė?
4. Pardavimų procesas. Kur dažniausiai suklumpa verslas?
5. Pardavimų kanalai. 20 galimybių parduoti jūsų prekes.
6. 100% sandorių uždarymo formulė? Kaip parduoti neparduodant?
7. Pardavimų efektyvumo formulė. Kaip 2-3 kartus padidinti savo pardavimus?
8. Nuo teorijos prie praktikos. Pirmų žingsnių vadovas.
9. Klausimai - atsakymai. Seminaro aptarimas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos