Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

„Nefinansinė“ motyvacija. Kaip tinkamai motyvuojant darbuotojus ir save didinti veiklos efektyvumą?

Pradžia » Kursai » Vadovavimas ir verslas » Personalo valdymas » Darbuotojų motyvacija » „Nefinansinė“ motyvacija. Kaip tinkamai motyvuojant darbuotojus ir save didinti veiklos efektyvumą?

Tipas: Kursai
Lygis: visiems
Trukmė: 8 ak. val.
Organizatorius: Supremus (Ekodiena, VšĮ)

Kaina: 120€

  • Motyvaciniai veiksniai. Kas motyvuoja skirtingus žmones?
  • Motyvacijos principai ir dėsniai. Esminės išvados, kas darbe motyvuoja vadovus ir ne vadovus. Užduotis: „Savo vietos“ ir „Susipažinimas: ko aš apie tave nežinojau…“; Užduotis: „Žurnalistinis tyrimas“: kas mane motyvuoja, o kas lemia entuziazmo nebuvimą?; F. Herzberg dviejų veiksnių motyvacijos teorija: Nuo ko priklauso darbuotojų motyvacija ir pasitenkinimas darbu? Testas; Praktinis taikymas – darbo praturtinimas ir išplėtimas.
  • Motyvaciją žlugdantys veiksniai. Organizacijų elgesio modifikacijos modelis (O.E. Mod.). Rekomendacijos poveikių planui; J.S. ADAMS socialinio teisingumo teorijos principai; Atvejai, kai atlyginimas ar / ir priedų sistema gali nemotyvuoti žmonių, o turėti atvirkštinį poveikį?
  • Motyvacijos principai – keli netiketi motyvacijos „eksperimentai“, sėkmės, nesėkmės ir išvados. Atvejo analizė: „Motyvatorių meniu“; „Fish“ („Žuvies“) filosofija – tai ilgalaikio mokymosi metodas, įkvepiantis mus jaustis žvaliais ir įsigilinusiais į darbą, kurį atliekame. Kuria naujovišką atsakingą darbo aplinką, kurioje žaisminga, dėmesinga ir patraukli nuotaika skatina energiją, entuaziazmą, didina darbo našumą ir kūrybingumą; Motyvacija per emocijas. Kokios emocijos dalyvauja asmeninių, komandos ir organizacijos motyvų suderinime? Motyvavimas sukeliant įvairias emocines būsenas: pyktį, džiaugsmą, pasitenkinimą, malonumą, frustraciją, nerimą… Baimė: kiek ji kelia ir kiek mažina motyvaciją?; Ugdomojo vadovavimo (angl. couching) taikymas kasdien ir tarpinių susitikimų (pavyzdžiui, asmeninio vystymo metinio pokalbio) metu.
  • Motyvavimas per pozityvų mąstymą ir pasitikėjimą savimi. Pasitikėjimas savimi: ar iš tikrųjų lengviau motyvuoti darbui nepasitikinčius savimi žmones? Kaip padrąsinti save ir kitus daryti kažką nauja? Užduotis: „Savęs motyvavimas per savo „idealą“. Proaktyvus požiūris – pasirinkimas būti efektyvesniu. Pozityvios nuostatos ir pozityvūs vertinimai. Praktinė užduotis. Ydingų nuostatų testas (papildomai).
  • Vadovo – motyvatoriaus vaidmuo – nuo darbuotojo įvedimo į organizaciją iki atsisveikinimo. Kada patarti ir nurodyti tobulėjimo sritis? Kaip pabrėžti darbo atlikimą, o ne kritikuoti asmenybę? Kaip būti pozityviam ir entuziastingam? Kaip būti objektyviam? Kaip žinoti, kas jūsų pavaldinius motyvuoja stipriausiai? Kaip tinkamai reaguoti į prieštaravimus ir nepasitenkinimus?
  • Pozityvus ir motyvuojantis klimatas – Jūsų įmonėje. 10 žingsnių, kurie padėtų užtikrinti tokią atmosferą, kai žmonės dirba sunkiai ir produktyviai, nes to nori, ir yra tuo patenkinti. Kaip jį sukurti Jūsų komandoje?
  • Praktinė užduotis – veiksmų planas: ką atliksime grįžę po seminaro.

Mokymų programa:

  • Motyvaciniai veiksniai. Kas motyvuoja skirtingus žmones?
  • Motyvacijos principai ir dėsniai. Esminės išvados, kas darbe motyvuoja vadovus ir ne vadovus. Užduotis: „Savo vietos“ ir „Susipažinimas: ko aš apie tave nežinojau…“; Užduotis: „Žurnalistinis tyrimas“: kas mane motyvuoja, o kas lemia entuziazmo nebuvimą?; F. Herzberg dviejų veiksnių motyvacijos teorija: Nuo ko priklauso darbuotojų motyvacija ir pasitenkinimas darbu? Testas; Praktinis taikymas – darbo praturtinimas ir išplėtimas.
  • Motyvaciją žlugdantys veiksniai. Organizacijų elgesio modifikacijos modelis (O.E. Mod.). Rekomendacijos poveikių planui; J.S. ADAMS socialinio teisingumo teorijos principai; Atvejai, kai atlyginimas ar / ir priedų sistema gali nemotyvuoti žmonių, o turėti atvirkštinį poveikį?
  • Motyvacijos principai – keli netiketi motyvacijos „eksperimentai“, sėkmės, nesėkmės ir išvados. Atvejo analizė: „Motyvatorių meniu“; „Fish“ („Žuvies“) filosofija – tai ilgalaikio mokymosi metodas, įkvepiantis mus jaustis žvaliais ir įsigilinusiais į darbą, kurį atliekame. Kuria naujovišką atsakingą darbo aplinką, kurioje žaisminga, dėmesinga ir patraukli nuotaika skatina energiją, entuaziazmą, didina darbo našumą ir kūrybingumą; Motyvacija per emocijas. Kokios emocijos dalyvauja asmeninių, komandos ir organizacijos motyvų suderinime? Motyvavimas sukeliant įvairias emocines būsenas: pyktį, džiaugsmą, pasitenkinimą, malonumą, frustraciją, nerimą… Baimė: kiek ji kelia ir kiek mažina motyvaciją?; Ugdomojo vadovavimo (angl. couching) taikymas kasdien ir tarpinių susitikimų (pavyzdžiui, asmeninio vystymo metinio pokalbio) metu.
  • Motyvavimas per pozityvų mąstymą ir pasitikėjimą savimi. Pasitikėjimas savimi: ar iš tikrųjų lengviau motyvuoti darbui nepasitikinčius savimi žmones? Kaip padrąsinti save ir kitus daryti kažką nauja? Užduotis: „Savęs motyvavimas per savo „idealą“. Proaktyvus požiūris – pasirinkimas būti efektyvesniu. Pozityvios nuostatos ir pozityvūs vertinimai. Praktinė užduotis. Ydingų nuostatų testas (papildomai).
  • Vadovo – motyvatoriaus vaidmuo – nuo darbuotojo įvedimo į organizaciją iki atsisveikinimo. Kada patarti ir nurodyti tobulėjimo sritis? Kaip pabrėžti darbo atlikimą, o ne kritikuoti asmenybę? Kaip būti pozityviam ir entuziastingam? Kaip būti objektyviam? Kaip žinoti, kas jūsų pavaldinius motyvuoja stipriausiai? Kaip tinkamai reaguoti į prieštaravimus ir nepasitenkinimus?
  • Pozityvus ir motyvuojantis klimatas – Jūsų įmonėje. 10 žingsnių, kurie padėtų užtikrinti tokią atmosferą, kai žmonės dirba sunkiai ir produktyviai, nes to nori, ir yra tuo patenkinti. Kaip jį sukurti Jūsų komandoje?
  • Praktinė užduotis – veiksmų planas: ką atliksime grįžę po seminaro.
Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos