Metaforinių kortų naudojimo mokymai

Pradžia » Kursai » Asmeninis tobulėjimas » Psichologijos kursai » Metaforinių kortų naudojimo mokymai

Tipas: Kursai
Lygis: Pradedantiesiems, pažengusiems, profesionalams, visiems.
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Komepensacija: Nekomepensuojama
Kalba: Lietuvių
Trukmė: 1 mėn. (15 ak. val.)
Organizatorius: Re-act mokymai

Kaina: 325€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2024-09-18

Internetu

19:00-20:30

2024-09-25

Internetu

19:00-20:30

2024-10-02

Internetu

19:00-20:30

2024-10-09

Internetu

19:00-20:30

2024-10-16

Internetu

19:00-20:30

Lektoriai

Aš esu mokymų lektorė, konsultantė ir koučingo specialistė. Akredituota Koučingo, Nlp, Eneagramos ir Verslo trenerė, motyvacinio projekto Re-Act autorė. Vedu individualius ir komandinius mokymus įvairiomis temomis, nuo asmeninio tobulėjimo iki profesinių įgūdžių formavimo. Metaforinių kortų autorė.

Pagrindinė aistra man visuomet buvo sprendimų paieška, elgesio motyvų analizė, žmonių potencialo atskleidimas bei vaizduotės išlaisvinimas. Tad visos pasirinktos metodikos: koučingas, metaforinės kortos, eneagrama ir kt. tapo ypatingais atradimis ir labai svarbiais metodais ne tik profesinėje veikloje. Praktinis jų naudojimas pasiteisina visose gyvenimo srityse, nuo asmeninių tikslų išsigryninimo iki visos komandos komunikacijos gerinimo ar verslo augimo užtikrinimo. 

Sertifikatai: NLP trenerė, Koučingo trenerė, Eneagramos trenerė, Verslo trenerė (ICTA). NLP ir Koučingo specialistė (ICU). Papildomos specializacijos: Eriksoninė hipnozė, Eneagrama koučinge ir konsultavime, Metaforinės kortos.


Specializuotas metaforinių kortų naudojimo kursas parengtas taip, kad būtų suprantamas ir įsisavinamas įvairių sričių specialistams, tiek pradedantiesiems, tiek jau turintiems žinių ir darbo su kortelėmis patirties. Ypatingas dėmesys skiriamas jų taikymui tokiose srityse, kaip savęs pažinimas, santykių ir komunikacijos gerinimas, streso valdymas ir komandos formavimas.

Šioje programoje numatytas supažindinimas su įvarių rūšių metaforinėmis asociatyvinėmis kortomis, jų parinkimo ir naudojimo taisyklėmis. Pateikiami įvairūs išdėstymo būdai ir sudaromos galimybės juos išbandyti praktiškai. Baigusieji programą įgyja įvairių panaudojimo metodų ir technikų rinkinį, pritaikomą tiek asmeniniais tikslais, tiek darbui su individualiais klientais ar grupėmis.

Programa skirta koučingo specialistams, psichologams, pedagogams, socialiniams darbuotojams, lektoriams, personalo darbuotojams ir komandų lyderiams. Mokymų formatas: paskaitos, diskusijos, pratybos. Tinka visais atvejais, kuomet reikalingas žvilgsnis į situaciją iš šalies, nestandartinis požiūris ir nauji sprendimai.

Mokymų programa:

1-as modulis (24.09.18)
Pasirinkimas ir naudojimo taisyklės.
Metaforinių kortų atsiradimo istorija. Mitai ir faktai. Naudojimo sritys ir taikymo atvejai. Kortų pasirinkimas pagal naudojimo paskirtį, klientų užklausas, amžių ir pan. Darbo su metaforinėmis kortomis taisyklės ir etikos kodeksas. Fokusas, klausimų tipai ir eiliškumas. Darbas su sąmone ir pasąmone. Resursinių būsenų paieška. Metaforinių kortų ir kitų technikų apjungimas.

2-as modulis (24.09.25)
Komunikacijos ir santykių gerinimas.
Tinkamiausiu metaforinių kortų parinkimas. Konsteliacijos pagrindai ir bendravimo sistemos analizė. Santykių diagnostika, ryšio pobūdis ir asmeninės ribos. Paslėpto elgesio scenarijai. Vidinė motyvacija visų komunikacijos dalyvių atžvilgiu. Asociacija, disociacija ir trijų pozicijų technika. Vidinės būsenos keitimas per išorinius pokyčius. Naujų ryšių ir sąlyčio taškų atradimas.

3-as modulis (24.10.02)
Streso valdymas ir traumų padariniai.
Metaforinių kortų rinkiniai tinkamiausi darbui su stresu ir traumomis. Taikymo atvejai, būtinos kompetencijos ir galimos rizikos. Pagrindiniai stresoriai ir atsparumas stresui. Vizualizacija naudojant kortas. Fizinės ir psichologinės įtampos įsisąmoninimas, emocijos kūne ir trigerinės zonos. Paleidimo technikos ir resursinės būsenos paieška. Naujų savybių ir elgesio formų atradimas ir įsisavinimas.

4-as modulis (24.10.09)
Vaikų ir paauglių terapinis ugdymas.
Tinkamiausių metaforinių kortelių parinkimas, pagal klientų amžių ir užklausos pobūdį. Specialisto parengtis darbui su vaikais ir paaugliais. Darbo principai. Atvirumo, pasitikėjimo ir saugumo erdvė. Herojaus kelio metodika, žaidybinės formos ir pasakojimo kūrimas. Realybės atvaizdavimas per vaizduotės sužadinimą. Individualaus ir grupinio darbo principai. Potencialo ir kūrybinės energijos paieška.

5-as modulis (24.10.16)
Mokymai ir komandinis darbas.
Grupinė dinamika ir būdai efektyviai panaudoti kiekvieną fazę panaudojant metaforines kortas. Prisistatymas, asmeninės vertybės ir lūkesčiai. Susirinkimai, rolių pasiskirstymai ir naujų talentų paieška. Minčių lietus ir kūrybingumo skatinimas metaforinių kortų pagalba. Sprendimų priėmimo, tikslų formavimo technikos ir pilnas arba dalinis kortų panaudojimas. Personalo atranka pagal turinį ir kontekstą.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos